A 16:00 óráig leadott rendeléseket a GLS futárszolgálattal még aznap feladjuk. Kézbesítés 24h alatt.
Írja meg, hogy mit keres.
Nincs eredmény
2025. 02. 04.
A reklamáció teljes folyamatát néhány egyszerű lépésre osztottuk. Csak kövesse ezt az útmutatót:
1. Jelentkezzen be fiókjába a fixshop.hu oldalunkon.
2. Lépjen be a Rendelési előzmények szekcióba, és keresse meg a terméket, amelyet szeretne reklamálni.
3. Kattintson a hárompontos ikonra a termék mellett, majd válassza a Reklamáció lehetőséget. (Az ikon/gomb a garanciális feltételek alapján jelenik meg.)
4. Válassza ki a konkrét terméket, amelyet reklamálni szeretne. Egyszerre mindig csak egy terméket lehet reklamálni.
5. Válassza ki a szállítási címet a profiljában elmentett címek közül, vagy adjon meg egy újat.
6. Adja meg az IBAN számlaszámát, amelyet jóváhagyott reklamáció esetén a pénz visszatérítésére használunk. *Az IBAN megadása kötelező.
7. Válassza ki a fő hibát a felkínált lehetőségek közül, és töltsön fel fényképeket. A feltöltött képek segítenek a reklamáció feldolgozásának hatékonyabbá tételében, és felgyorsíthatják az ügyintézést, de ez nem garantált.
8. Erősítse meg a reklamációt, és küldje be a rendszerbe. (A reklamáció összegzését e-mailben fogja megkapni.)
9. Ezt követően megjelennek az információk a további teendőkről. = Gondosan csomagolja be a reklamált terméket az eredeti csomagolásba, és mellékelje a reklamációs számot (könnyen felismerhető a # jel alapján).
10. Látogasson el az átvevőhelyre, és diktálja be a munkatársnak a Magyarországra vonatkozó kódot: 98183927. (A reklamáció fizikai átvétele után e-mailben értesítjük Önt.)
11. Kényelmesen nyomon követheti a reklamáció állapotát online fiókjában. A reklamációval kapcsolatos értesítést e-mailben fogja megkapni.
Ha az említett lépéseket követi, reklamációját hatékonyan és a lehető legrövidebb időn belül feldolgozzuk. Ne feledje gondosan becsomagolni a terméket, hogy elkerülje a szállítás közbeni sérüléseket.
Bármilyen kérdés vagy bizonytalanság esetén bátran lépjen kapcsolatba velünk Chaten keresztül (a chat ikon a jobb alsó sarokban) vagy e-mailben: [email protected]
További információkat és a részletes reklamációs feltételeket a Reklamációk oldalon találja.
Mindig Önért dolgozunk!
A FixShop csapata
Bolygónk védelme érdekében folyamatosan javítjuk szén-dioxid-kibocsátásunkat. Olvasson többet arról, hogyan alakítjuk át folyamatainkat a szénlábnyomunk csökkentése érdekében.
Iratkozzon fel, hogy rendszeresen tájékoztatást kapjon az ajánlatunkról szóló kedvezményekről és hírekről. Ugyanakkor ennek az űrlapnak a benyújtásával megerősítem, hogy több mint 16 éves vagyok
Egyetértek azzal, hogy híreket kapjak
Bevásárlókosár
Részösszeg
bruttó
Ez az oldal sütiket használ a jobb vásárlási élmény érdekében További információk