Helpdesk: Hétfő - Péntek 9:00 - 16:00
[email protected]
Kapcsolat

A 16:00 óráig leadott rendeléseket a GLS futárszolgálattal még aznap feladjuk. Kézbesítés 24h alatt.

Fixshop logo
0
0 Ft
  • 2025. 02. 04.

Megosztás

Hogyan kell eljárni az online reklamáció esetén?

Hogyan kell eljárni az online reklamáció esetén?

A reklamáció teljes folyamatát néhány egyszerű lépésre osztottuk. Csak kövesse ezt az útmutatót:

VIDEÓ ÚTMUTATÓ

 

 

1. Jelentkezzen be fiókjába a fixshop.hu oldalunkon.

2. Lépjen be a Rendelési előzmények szekcióba, és keresse meg a terméket, amelyet szeretne reklamálni.

3. Kattintson a hárompontos ikonra a termék mellett, majd válassza a Reklamáció lehetőséget. (Az ikon/gomb a garanciális feltételek alapján jelenik meg.)

4. Válassza ki a konkrét terméket, amelyet reklamálni szeretne. Egyszerre mindig csak egy terméket lehet reklamálni.

5. Válassza ki a szállítási címet a profiljában elmentett címek közül, vagy adjon meg egy újat.

6. Adja meg az IBAN számlaszámát, amelyet jóváhagyott reklamáció esetén a pénz visszatérítésére használunk. *Az IBAN megadása kötelező.

7. Válassza ki a fő hibát a felkínált lehetőségek közül, és töltsön fel fényképeket. A feltöltött képek segítenek a reklamáció feldolgozásának hatékonyabbá tételében, és felgyorsíthatják az ügyintézést, de ez nem garantált.

8. Erősítse meg a reklamációt, és küldje be a rendszerbe. (A reklamáció összegzését e-mailben fogja megkapni.)

9. Ezt követően megjelennek az információk a további teendőkről. = Gondosan csomagolja be a reklamált terméket az eredeti csomagolásba, és mellékelje a reklamációs számot (könnyen felismerhető a # jel alapján).

10. Látogasson el az átvevőhelyre, és diktálja be a munkatársnak a Magyarországra vonatkozó kódot: 98183927. (A reklamáció fizikai átvétele után e-mailben értesítjük Önt.)

11. Kényelmesen nyomon követheti a reklamáció állapotát online fiókjában. A reklamációval kapcsolatos értesítést e-mailben fogja megkapni.

Ha az említett lépéseket követi, reklamációját hatékonyan és a lehető legrövidebb időn belül feldolgozzuk. Ne feledje gondosan becsomagolni a terméket, hogy elkerülje a szállítás közbeni sérüléseket.

Bármilyen kérdés vagy bizonytalanság esetén bátran lépjen kapcsolatba velünk Chaten keresztül (a chat ikon a jobb alsó sarokban) vagy e-mailben: [email protected]

További információkat és a részletes reklamációs feltételeket a Reklamációk oldalon találja.

Mindig Önért dolgozunk!

A FixShop csapata

Going Green

Bolygónk védelme érdekében folyamatosan javítjuk szén-dioxid-kibocsátásunkat. Olvasson többet arról, hogyan alakítjuk át folyamatainkat a szénlábnyomunk csökkentése érdekében.

További információ