Helpdesk: Hétfő - Péntek 9:00 - 16:00
info@fixshop.hu
Kapcsolat

A 16:00 óráig leadott rendeléseket a GLS futárszolgálattal még aznap feladjuk. Kézbesítés 24h alatt.

Fixshop logo
0
0 Ft

Reklamáció

Reklamáció vagy visszaküldés? Kényelmesen a Packeta segítségével

Reklamálja vagy küldje vissza a terméket egyszerűen és ingyenesen a Packeta átvételi pontjain keresztül.

 

Hogyan működik?

Kattintson a megfelelő lehetőségre, és végigvezetjük a folyamaton lépésről lépésre.

Termékeinket gondosan teszteljük, hogy teljesen működőképesek legyenek, de előfordulhatnak kivételek. Ha a termék nem működik megfelelően vagy sérült, egyszerűen küldje vissza nekünk, és mi mindent elintézünk.

Válassza ki a reklamáció módját:

Ideális 1 termékhez, gyorsabb ügyintézés, online nyomon követés és környezetbarát megoldás.

Kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Hozzon létre online reklamációt a fiókjában.
  2. Készítse elő az árut a feladásra. Kérjük, csatolja a csomaghoz:
    • A reklamáció száma, amely a beküldés után a fejlécben jelenik meg, például: Reklamáció sz. #2400067.
      • A reklamáció száma nélkül nem fogjuk tudni a csomagot beazonosítani és a reklamációt feldolgozni.
    • Jótállási lap – Ha felújított (refurbished) eszközt reklamál, a jótállási lap kötelező. Enélkül a reklamáció nem kerül elfogadásra.
    • Áru eredeti csomagolásban. Ne küldjön mechanikailag sérült árut, mert a reklamáció nem lesz elfogadva.

3. Küldje el az árut az alábbi lehetőségek egyikével:

1. Ingyenesen a Packeta átvételi pontján keresztül
Látogasson el bármelyik Packeta átvételi pontra, és diktálja be a 98183927-as kódot az ott dolgozónak.
Figyelem: Z-BOX-on keresztül nem lehet küldeni.

2. Postai úton a Packeta futárcég magyarországi telephelyének címére
98183927-as kódot
1044 Budapest
Ezred utca 2 B2/11
Magyarország
A csomagot ne küldje utánvéttel, mert azt nem fogjuk átvenni.

Ez a futárcég címe. Ez a cég továbbítja a csomagokat hozzánk Szlovákiába, így ez a folyamat körülbelül egy hetet vesz igénybe.
Amint feldolgoztuk a küldeményét, kap egy e-mailt.

Fontos információk

  • Ha a terméken védőmatricák vannak, ne távolítsa el azokat.
  • A csomag feladásakor kérjen a szállítótól nyomonkövetési számot vagy feladószelvényt. Elveszett csomag esetén így könnyebben tudunk segíteni.
  • A reklamáció aktuális állapotáról e-mailes értesítést küldünk.

Reklamáció intézési határideje

  • Törvény által meghatározott határidő: 30 nap
  • Átlagos feldolgozási időnk: 5-10 munkanap
  • Ha az áru raktáron van, a reklamációt gyorsabban intézzük.

Több termék esetén is alkalmazható, papíralapú űrlapokkal intézhető.

Kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:

1. Töltse le és töltse ki a Reklamációs űrlap

2. Készítse elő a csomagot
Kérjük, csatolja a csomaghoz:

  1. Kitöltött Reklamációs űrlap – Az űrlap nélkül nem tudjuk azonosítani a csomagot és feldolgozni a reklamációt. Adja meg az összes fontos információt, például a rendelési számot, a reklamált terméket, a reklamáció okát és a kívánt megoldási módot.
  2. Jótállási jegy – Ha felújított (refurbished) eszközt reklamál, a jótállási jegy kötelező. Enélkül a reklamáció nem kerül elfogadásra.
  3. Áru eredeti csomagolásban – Ne küldjön mechanikailag sérült árut, mert a reklamáció nem lesz elfogadva.

3. Küldje el az árut az alábbi lehetőségek egyikével:

1. Ingyenesen a Packeta átvételi pontján keresztül
Látogasson el bármelyik Packeta átvételi pontra, és diktálja be a 98183927-as kódot a munkatársnak.
Figyelem: Z-BOX-on keresztül nem lehet küldeni.

2. Postai úton a Packeta futárcég egyik telephelyének címére
98183927-as kódot
1044 Budapest
Ezred utca 2 B2/11
Magyarország
A csomagot ne küldje utánvéttel, mert azt nem fogjuk átvenni.

Fontos információk

  • Ha a terméken védőmatricák vannak, ne távolítsa el azokat.
  • A csomag feladásakor kérjen a szállítótól nyomkövetési számot vagy feladási igazolást. Elveszett csomag esetén így könnyebben tudunk segíteni.
  • A reklamáció aktuális állapotáról e-mailes értesítést küldünk.

Reklamáció intézési határideje

  • Törvény által meghatározott határidő: 30 nap
  • Átlagos feldolgozási időnk: 5-10 munkanap
  • Ha az áru raktáron van, a reklamációt gyorsabban intézzük.

Mindannyian tudjuk, hogy senki sem tévedhetetlen, és hogy az áruk megsérülhetnek a szállítás során. Ebben az esetben kérjük, őrizze meg a nyugalmát, és a küldemény átvételétől számított 12 órán belül azonnal lépjen velünk kapcsolatba e-mailben - eshop@fixshop.hu.

Kérjük, küldje el nekünk: 

1. A szállítólevélről készült fényképet, hogy a rendelésszám alapján utánanézhessünk a rendszerben a megrendelésének.

2. Egy részletes fényképet a sérült, leszállított áruról.

  • A fényképnek tartalmaznia kell az áru csomagolásán elhelyezett címkét is, hogy gyorsabban azonosíthassuk a sérült árut.

3. Teljes fényképes dokumentáció a csomagolóanyagról. Szükségünk lesz: 

  • Egy fényképre a doboz minden oldaláról. Ha a dobozon horpadások vagy egyéb látható sérülések vannak, kérjük, küldjön fényképet az adott helyről. 
  • Ha a küldeményt buborékfóliába csomagolták, küldjön egy fényképet a buborékfóliáról, feltekert állapotban.

Ügyeljen arra, hogy ne küldjön olyan fényképeket, amelyek homályosak, rossz fényviszonyok között készültek, vagy amelyeken a fénykép egyes részei ki vannak vágva.

A fényképnek az egész sérült tárgyat kell ábrázolnia, nem csak a sérült részt.

A fényképek alapján továbbítjuk a panaszát a szállító cégnek, ők fogják intézni a reklamációját. Ha nem tud fényképes vagy videós bizonyítékot szolgáltatni, sajnos nem áll módunkban a helyzetet megoldani.

Ezután pedig várjuk a szállító cég nyilatkozatát. A nyilatkozatukat követően felvesszük Önnel a kapcsolatot.

Amikor a futártól átveszi a rendelését, minden küldeményt alaposan meg kell vizsgálni, erről a szállítási értesítő e-mailben is tájékoztatjuk Önöket. A küldemény sérülése esetén közvetlenül a futárral szükséges kárbejelentést íratni, ellenkező esetben sem a fuvarozó, sem mi nem vállalunk felelősséget az esetleges későbbi reklamációkért.

Ha az adott időn belül nem jelenti nekünk a sérült csomagot, akkor minden későbbi elállást vagy reklamációt a termékre elutasíthatunk. Ezért kérjük, jelezzen nekünk, ha a legkisebb gyanúja is felmerül.

Amennyiben a megvásárolt termék bármilyen okból nem felel meg önnek, 14 napon belül visszaküldheti a csomag átvételét követően.

Kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Töltse le és töltse ki az Elallni a szerzodestol 
    • Ez a dokumentum szükséges a csomag azonosításához és a visszaküldés sikeres feldolgozásához.
  2. Adja meg az összes fontos információt:
    • Rendelésszám
    • Visszaküldött termék(ek)
    • A termék visszaküldésének oka - kérjük, adja meg a szolgáltatásaink javítása érdekében.
    • Bankszámlaszám a visszatérítéshez
  3. Készítse elő az árut a feladásra:
    • Küldje vissza az árut eredeti és sértetlen csomagolásban.
    • Ha a terméken védőmatricák vannak, ne távolítsa el azokat.
    • Használt termékek, például kijelzők esetén tisztítsa meg a ragasztómaradványoktól.

Nincs lehetősége kinyomtatni a dokumentumot? Írja le olvashatóan a rendelési számot vagy a hivatkozási számot egy tiszta papírra, és csatolja a csomaghoz.

4. Küldje el az árut az alábbi lehetőségek egyikével:

1. Ingyenesen a Packeta átvételi pontján keresztül
Látogasson el bármelyik Packeta átvételi pontra, és diktálja be a 98183927-as kódot az ott dolgozónak.
Figyelem: Z-BOX-on keresztül nem lehet küldeni.

2. Postai úton a Packeta futárcég magyarországi telephelyének címére
98183927-as kódot
1044 Budapest
Ezred utca 2 B2/11
Magyarország
A csomagot ne küldje utánvéttel, mert azt nem fogjuk átvenni.

Fontos információk

  • Ha a terméken védőmatricák vannak, ne távolítsa el azokat.
  • A csomag feladásakor kérjen a szállítótól nyomonkövetési számot vagy feladószelvényt. Elveszett csomag esetén így könnyebben tudunk segíteni.
  • Az elállási nyilatkozat aktuális állapotáról e-mailes értesítést küldünk önnek.

 

Gyakran feltett kérdések

Igen, a reklamációt lemondhatja a rendszerünkbe való rögzítést követő 24 órán belül.

A reklamáció online érdemes, mert:

  1. Gyorsabban intézheti el a reklamációt felesleges várakozás nélkül.
  2. Ingyenes szállítást biztosítunk a Packeta segítségével a visszaküldési kód használatával.
  3. Minden reklamációt áttekinthetően tárolunk, így mindig hozzáférhet.
  4. Bármikor rendelkezésére áll a reklamációs jóváírás vagy a reklamációs jegyzőkönyv.
  5. Környezetbarát megoldás, amely csökkenti a papírfelhasználást és segít védeni a környezetet.

Nem válaszoltuk meg minden kérdését? Lépjen kapcsolatba velünk

Chat segítségével (chat ikon a jobb alsó sarokban) vagy e-mailben: reklamacio@fixshop.hu

 

Reklamációs szabályzat

Felelősség a hibákért, fogyasztói garancia, hibákból eredő igények érvényesítése (Reklamációs szabályzat)

I. Bevezető rendelkezések

Eladó:
iFix s.r.o., 

  • Cégjegyzékszám: 47019948
  • Adóazonosító szám: 2023719379
  • Közösségi adószám: SK2023719379
  • Tel.: +36 1 700 9397
  • E-mail: info@fixshop.hu

Vevő: olyan személy, aki megfelel a fogyasztó definíciójának a vonatkozó jogszabályok értelmében, és aki a kereskedő által kínált áruk adásvételének tárgyában jár el.

Fogyasztóvédelmi Felügyelőség Pozsonyi Régió

Odbor výkonu dohľadu
Bajkalská 21/A
P. O. BOX 29
827 99 Bratislava

Elérhetőségek:
E-mail: ba@soi.sk
Tel. nem. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
Fax nem. 02/58 27 21 70
www.soi.sk
SOI - Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

II. Felelősség a hibákért és az eljárás menete

  1. Ha az eladó felelős az áru hibájáért, a vevő jogosult a hiba kijavítására vagy az áru cseréjére, megfelelő árengedményre, vagy a vásárlási szerződéstől való elállásra.

  2. A vevő igényeinek kiválasztása és érvényesítése a vonatkozó jogszabályok szerint történik.

  3. Az eladó tájékoztatta a vevőt az áru hibáiból eredő jogairól, amelyek a vonatkozó jogszabályokból és a megkötött szerződésből származnak. Az eladó ezt úgy tette meg, hogy az Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban ÁSZF) közzétette e-kereskedelmi oldalának megfelelő aloldalán, és a vevőnek lehetősége volt azokat megismerni a rendelés elküldése előtt.

  1. Az eladó a Szlovák Köztársaság hatályos jogszabályai szerint felel az áru hibáiért, és a vevő köteles az áru hibáiból eredő igényét az eladónál vagy az erre kijelölt személynél érvényesíteni. Az eladó felelős minden olyan hibáért, amely az eladott árut az átadáskor terheli, és amely az áru átadásától számított két éven belül jelentkezik. Ha a vásárlás tárgya digitális elemekkel rendelkező áru, amelynél a digitális tartalom folyamatosan kerül átadásra vagy a digitális szolgáltatás folyamatosan biztosított a megállapodott időtartam alatt, az eladó felelős minden olyan hibáért, amely a digitális tartalomban vagy szolgáltatásban a megállapodott időszak alatt jelentkezik vagy megnyilvánul, de legalább két évig a digitális elemekkel rendelkező áru átadásától számítva. A használt áruk (használt árunak minősül minden olyan használt termék, amely szakértőink által ellenőrzésre került, és így van megjelölve) és a javított áruk (javított árunak minősül minden olyan megjelölt termék, amelyet használtak vagy javítottak, hibamentesen, és amelynek csomagolása nem akadályozza a termék teljes körű használatát) esetében a felek 12 hónapos felelősségi időben állapodtak meg, amely az áru kézbesítésének napjától kezdődik.
  1. Ha az áru hibát mutat, a vevő jogosult az ezzel kapcsolatos igényeit érvényesíteni a hiba bejelentésével bármelyik üzlethelyiségben, az eladó által még a szerződés megkötése előtt megnevezett más személynél, vagy távközlési eszközökön keresztül az eladó székhelyén, üzleti helyén, illetve az eladó által a szerződés megkötésekor vagy azt követően megadott más címen. A hiba bejelentésekor a hibás terméket is be kell mutatni, hacsak másképp nem állapodtak meg. Az eladó javasolja, hogy a terméket biztosítsák a küldés során. Az utánvétes csomagokat az eladó nem veszi át. A vevő köteles minden kért információt valósághűen megadni, különösen a hiba típusát és mértékét pontosan meghatározni; továbbá a vevő köteles megjelölni, melyik jogát kívánja érvényesíteni.
  1. Az áru hibáiból eredő igény érvényesítésének folyamata, amelyet az eladónak átadható árura vonatkozik, akkor kezdődik, ha az alábbi feltételek együttesen teljesülnek:

6.1. a hiba bejelentésének kézbesítése,

6.2. az áru vevőtől az eladóhoz vagy az erre kijelölt személyhez történő kézbesítése,

6.3. az áruhoz tartozó hozzáférési kódok, jelszavak stb. eladó részére történő kézbesítése, amennyiben ezek az adatok szükségesek az igény megfelelő feldolgozásához.

  1. Ha az igény tárgyát képező áru objektívan nem kézbesíthető az eladónak, vagy az áru rögzített beépítésű, a vevő a 6.1. és 6.3. pontokban meghatározott feltételek teljesítésén túl köteles minden szükséges együttműködést biztosítani az áru eladó vagy az eladó által kijelölt harmadik fél általi megvizsgálásához. Az ilyen árukra vonatkozó hibákból eredő igény érvényesítésének folyamata azon a napon kezdődik, amikor a vizsgálatot az első mondatnak megfelelően elvégezték. Ha azonban az eladó vagy az általa kijelölt harmadik fél a vevő által biztosított szükséges együttműködés ellenére sem végzi el a vizsgálatot ésszerű határidőn belül, de legkésőbb a hiba bejelentésének kézbesítésétől számított 10 napon belül, az eljárás a hiba bejelentésének kézbesítése napján kezdődik.
  1. Az eladó vagy az általa kijelölt személy a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően igazolást állít ki a vevő számára a hiba bejelentéséről.

  2. A hibákért való felelősség nem terjed ki azokra a hibákra, amelyekről az eladó a szerződés megkötésekor tájékoztatta a vevőt, vagy amelyekről a vevőnek a szerződés megkötésének körülményeire tekintettel tudnia kellett.

  3. Az eladó nem felel az áru hibáiért:

10.1. ha a vevő nem érvényesítette az eladó felelősségére vonatkozó jogát az áru hibájával kapcsolatban a törvényben meghatározott határidőn belül,

10.2. ha az áru hibája mechanikai sérülésből ered, amelyet a vevő okozott,

10.3. ha az áru hibája az akkumulátor csökkent kapacitásából adódik,

10.4. ha az áru hibája abból adódott, hogy azt olyan körülmények között használták, amelyek intenzitásuk, páratartalmuk, kémiai vagy mechanikai hatásaik alapján nem felelnek meg az áru természetes környezetének.

10.5. ha az áru hibája szakszerűtlen kezelés, használat vagy az áru gondozásának elhanyagolása miatt keletkezett,

10.6. ha az áru hibája túlzott igénybevétel, illetve a dokumentációban vagy az áru szokásos használatának általános elvei szerint meghatározott feltételekkel ellentétes használat miatt keletkezett,

10.7. ha az áru hibája előre nem látható és/vagy elkerülhetetlen események által okozott sérülésből adódott,

10.8. ha az áru hibája véletlen meghibásodás vagy véletlen állapotromlás következtében keletkezett.

10.9. ha az áru hibája szakszerűtlen beavatkozás, víz, tűz, statikus vagy légköri elektromosság, illetve egyéb vis maior által okozott sérülés miatt keletkezett,

10.10. ha az áru hibája jogosulatlan személy által végzett beavatkozásból adódott,

10.11. ha a csomag nem teljes, illetve ha nyilvánvaló hiba áll fenn, amelyet a vevő az áru kézbesítésekor történő ellenőrzéssel felismerhetett volna, és amelyet nem az ÁSZF szerint, illetve indokolatlan késedelem nélkül jelentett az eladónak,

10.12. ha az áru hibája vízszintes és/vagy függőleges vonalak formájában jelenik meg a kijelzőn / megjelenítő eszközön, és ez mechanikai sérülés következménye.

  1. A felek 24 hónapos fogyasztói jótállási időben állapodtak meg, amely az áru kézbesítésének napjától kezdődik, kivéve, ha adott esetben más időtartam van meghatározva. Használt és újszerű áruk esetében a felek 12 hónapos fogyasztói jótállási időben állapodtak meg, amely az áru kézbesítésének napjától kezdődik.

Az áru új termékre történő cseréje esetén a vevő olyan dokumentumot kap, amely tartalmazza az árucserére vonatkozó információt. Az áru hibáiból eredő további igények a vásárlási szerződés és ezen dokumentum alapján érvényesíthetők. Új termékre történő csere esetén a fogyasztói jótállás az új áru átvételének napjától ismét elindul, de csak az új termékre vonatkozik.

A fogyasztói jótállásból eredő igények nem érvényesíthetők, ha a vevő nem rendelkezik jótállási jeggyel, fizetési bizonylattal vagy más olyan dokumentummal, amely igazolja az áru eladótól történő vásárlását.

  1. Az áru hibáiból eredő igények elintézése kizárólag a hiba bejelentésében megnevezett hibákra vonatkozik.

  2. E cikk alkalmazásában:

  • Többször előforduló, javítható hibának minősül egy javítható hiba előfordulása több mint kétszer.

  • Több különböző, javítható hibának minősül több mint három különböző javítható hiba egyidejű előfordulása.

  1. A reklamáció eredményétől függetlenül ugyanazon egyedi hiba (nem azonos típusú hiba) ismételt reklamációja elutasításra kerül.

  2. Az Apple iPhone alkatrészek (akkumulátor, kijelző, kamera az iPhone modelljétől függően) cseréje esetén előfordulhat, hogy az eszközön megjelenik az üzenet: "Nem lehet ellenőrizni, hogy ez az iPhone eredeti Apple alkatrészt használ-e (akkumulátor, kijelző, kamera az iPhone modelljétől függően)".

Ezek az üzenetek semmilyen módon nem befolyásolják az eszköz teljesítményét, és 4 nap elteltével eltűnnek a zárolt képernyőről, majd csak a Beállítások menüben lesznek láthatók. Az üzenet megjelenése nem érinti az eszköz teljesítményét.

  1. Ha a vevő nem elégedett azzal a módon, ahogyan az eladó az áru hibájából eredő igényét kezelte, vagy úgy véli, hogy az eladó megsértette a jogait, lehetősége van az eladóhoz fordulni jogorvoslatot kérve. Ha az eladó a jogorvoslati kérelemre elutasító választ ad, vagy 30 napon belül nem válaszol a kérelem elküldésének napjától számítva, a vevő jogosult javaslatot tenni a vitája alternatív megoldásának megkezdésére a 391/2015 sz. törvény 12. §-ának rendelkezései alapján, amely a fogyasztói viták alternatív megoldásáról szól, és módosítja, valamint kiegészíti egyes jogszabályokat.

A fogyasztói viták alternatív megoldására az eladóval szemben illetékes szerv a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet (ugyanakkor olyan felügyeleti szerv, amely jogosult panaszokat fogadni a fogyasztók jogainak vagy érdekeinek megsértése esetén), címe: Bajkalská 21/A, P.O.Box č.29, 827 99 Bratislava, www.soi.sk, vagy más illetékes, jogosult jogi személy, amely szerepel a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériuma által vezetett fogyasztói viták alternatív megoldására szolgáló szervezetek jegyzékében (a jegyzék elérhető a következő oldalon: http://www.mhsr.sk); a vevőnek joga van eldönteni, melyik említett szervhez fordul a fogyasztói viták alternatív megoldása érdekében.

A vevő a vitája alternatív megoldására irányuló javaslat benyújtásához használhatja az online vitarendezési platformot, amely elérhető az ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon.

 

Utolsó frissítés 21.11.2024

Going Green

Bolygónk védelme érdekében folyamatosan javítjuk szén-dioxid-kibocsátásunkat. Olvasson többet arról, hogyan alakítjuk át folyamatainkat a szénlábnyomunk csökkentése érdekében.

További információ