A 16:00 óráig leadott rendeléseket a GLS futárszolgálattal még aznap feladjuk. Kézbesítés 24h alatt.
Írja meg, hogy mit keres.
Nincs eredmény
Reklamálja vagy küldje vissza a terméket egyszerűen és ingyenesen a Packeta átvételi pontjain keresztül.
Kattintson a megfelelő lehetőségre, és végigvezetjük a folyamaton lépésről lépésre.
Termékeinket gondosan teszteljük, hogy teljesen működőképesek legyenek, de előfordulhatnak kivételek. Ha a termék nem működik megfelelően vagy sérült, egyszerűen küldje vissza nekünk, és mi mindent elintézünk.
Válassza ki a reklamáció módját:
Ideális 1 termékhez, gyorsabb ügyintézés, online nyomon követés és környezetbarát megoldás.
Kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:
3. Küldje el az árut az alábbi lehetőségek egyikével:
1. Ingyenesen a Packeta átvételi pontján keresztül Látogasson el bármelyik Packeta átvételi pontra, és diktálja be a 98183927-as kódot az ott dolgozónak. Figyelem: Z-BOX-on keresztül nem lehet küldeni.
2. Postai úton a Packeta futárcég magyarországi telephelyének címére 98183927-as kódot 1044 Budapest Ezred utca 2 B2/11 Magyarország A csomagot ne küldje utánvéttel, mert azt nem fogjuk átvenni.
Ez a futárcég címe. Ez a cég továbbítja a csomagokat hozzánk Szlovákiába, így ez a folyamat körülbelül egy hetet vesz igénybe. Amint feldolgoztuk a küldeményét, kap egy e-mailt.
Fontos információk
Reklamáció intézési határideje
Több termék esetén is alkalmazható, papíralapú űrlapokkal intézhető.
1. Töltse le és töltse ki a Reklamációs űrlap
2. Készítse elő a csomagot Kérjük, csatolja a csomaghoz:
1. Ingyenesen a Packeta átvételi pontján keresztül Látogasson el bármelyik Packeta átvételi pontra, és diktálja be a 98183927-as kódot a munkatársnak. Figyelem: Z-BOX-on keresztül nem lehet küldeni.
2. Postai úton a Packeta futárcég egyik telephelyének címére 98183927-as kódot 1044 Budapest Ezred utca 2 B2/11 Magyarország A csomagot ne küldje utánvéttel, mert azt nem fogjuk átvenni.
Mindannyian tudjuk, hogy senki sem tévedhetetlen, és hogy az áruk megsérülhetnek a szállítás során. Ebben az esetben kérjük, őrizze meg a nyugalmát, és a küldemény átvételétől számított 12 órán belül azonnal lépjen velünk kapcsolatba e-mailben - eshop@fixshop.hu.
Kérjük, küldje el nekünk:
1. A szállítólevélről készült fényképet, hogy a rendelésszám alapján utánanézhessünk a rendszerben a megrendelésének.
2. Egy részletes fényképet a sérült, leszállított áruról.
3. Teljes fényképes dokumentáció a csomagolóanyagról. Szükségünk lesz:
Ügyeljen arra, hogy ne küldjön olyan fényképeket, amelyek homályosak, rossz fényviszonyok között készültek, vagy amelyeken a fénykép egyes részei ki vannak vágva.
A fényképnek az egész sérült tárgyat kell ábrázolnia, nem csak a sérült részt.
A fényképek alapján továbbítjuk a panaszát a szállító cégnek, ők fogják intézni a reklamációját. Ha nem tud fényképes vagy videós bizonyítékot szolgáltatni, sajnos nem áll módunkban a helyzetet megoldani.
Ezután pedig várjuk a szállító cég nyilatkozatát. A nyilatkozatukat követően felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Amikor a futártól átveszi a rendelését, minden küldeményt alaposan meg kell vizsgálni, erről a szállítási értesítő e-mailben is tájékoztatjuk Önöket. A küldemény sérülése esetén közvetlenül a futárral szükséges kárbejelentést íratni, ellenkező esetben sem a fuvarozó, sem mi nem vállalunk felelősséget az esetleges későbbi reklamációkért.
Ha az adott időn belül nem jelenti nekünk a sérült csomagot, akkor minden későbbi elállást vagy reklamációt a termékre elutasíthatunk. Ezért kérjük, jelezzen nekünk, ha a legkisebb gyanúja is felmerül.
Amennyiben a megvásárolt termék bármilyen okból nem felel meg önnek, 14 napon belül visszaküldheti a csomag átvételét követően.
Nincs lehetősége kinyomtatni a dokumentumot? Írja le olvashatóan a rendelési számot vagy a hivatkozási számot egy tiszta papírra, és csatolja a csomaghoz.
4. Küldje el az árut az alábbi lehetőségek egyikével:
Igen, a reklamációt lemondhatja a rendszerünkbe való rögzítést követő 24 órán belül.
A reklamáció online érdemes, mert:
a Chat segítségével (chat ikon a jobb alsó sarokban) vagy e-mailben: reklamacio@fixshop.hu
I. Bevezető rendelkezések
Eladó: iFix s.r.o.,
Vevő: olyan személy, aki megfelel a fogyasztó definíciójának a vonatkozó jogszabályok értelmében, és aki a kereskedő által kínált áruk adásvételének tárgyában jár el.
Fogyasztóvédelmi Felügyelőség Pozsonyi Régió
Odbor výkonu dohľadu Bajkalská 21/A P. O. BOX 29 827 99 Bratislava
Elérhetőségek: E-mail: ba@soi.sk Tel. nem. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04 Fax nem. 02/58 27 21 70 www.soi.sk SOI - Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
II. Felelősség a hibákért és az eljárás menete
Ha az eladó felelős az áru hibájáért, a vevő jogosult a hiba kijavítására vagy az áru cseréjére, megfelelő árengedményre, vagy a vásárlási szerződéstől való elállásra.
A vevő igényeinek kiválasztása és érvényesítése a vonatkozó jogszabályok szerint történik.
Az eladó tájékoztatta a vevőt az áru hibáiból eredő jogairól, amelyek a vonatkozó jogszabályokból és a megkötött szerződésből származnak. Az eladó ezt úgy tette meg, hogy az Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban ÁSZF) közzétette e-kereskedelmi oldalának megfelelő aloldalán, és a vevőnek lehetősége volt azokat megismerni a rendelés elküldése előtt.
6.1. a hiba bejelentésének kézbesítése,
6.2. az áru vevőtől az eladóhoz vagy az erre kijelölt személyhez történő kézbesítése,
6.3. az áruhoz tartozó hozzáférési kódok, jelszavak stb. eladó részére történő kézbesítése, amennyiben ezek az adatok szükségesek az igény megfelelő feldolgozásához.
Az eladó vagy az általa kijelölt személy a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően igazolást állít ki a vevő számára a hiba bejelentéséről.
A hibákért való felelősség nem terjed ki azokra a hibákra, amelyekről az eladó a szerződés megkötésekor tájékoztatta a vevőt, vagy amelyekről a vevőnek a szerződés megkötésének körülményeire tekintettel tudnia kellett.
Az eladó nem felel az áru hibáiért:
10.1. ha a vevő nem érvényesítette az eladó felelősségére vonatkozó jogát az áru hibájával kapcsolatban a törvényben meghatározott határidőn belül,
10.2. ha az áru hibája mechanikai sérülésből ered, amelyet a vevő okozott,
10.3. ha az áru hibája az akkumulátor csökkent kapacitásából adódik,
10.4. ha az áru hibája abból adódott, hogy azt olyan körülmények között használták, amelyek intenzitásuk, páratartalmuk, kémiai vagy mechanikai hatásaik alapján nem felelnek meg az áru természetes környezetének.
10.5. ha az áru hibája szakszerűtlen kezelés, használat vagy az áru gondozásának elhanyagolása miatt keletkezett,
10.6. ha az áru hibája túlzott igénybevétel, illetve a dokumentációban vagy az áru szokásos használatának általános elvei szerint meghatározott feltételekkel ellentétes használat miatt keletkezett,
10.7. ha az áru hibája előre nem látható és/vagy elkerülhetetlen események által okozott sérülésből adódott,
10.8. ha az áru hibája véletlen meghibásodás vagy véletlen állapotromlás következtében keletkezett.
10.9. ha az áru hibája szakszerűtlen beavatkozás, víz, tűz, statikus vagy légköri elektromosság, illetve egyéb vis maior által okozott sérülés miatt keletkezett,
10.10. ha az áru hibája jogosulatlan személy által végzett beavatkozásból adódott,
10.11. ha a csomag nem teljes, illetve ha nyilvánvaló hiba áll fenn, amelyet a vevő az áru kézbesítésekor történő ellenőrzéssel felismerhetett volna, és amelyet nem az ÁSZF szerint, illetve indokolatlan késedelem nélkül jelentett az eladónak,
10.12. ha az áru hibája vízszintes és/vagy függőleges vonalak formájában jelenik meg a kijelzőn / megjelenítő eszközön, és ez mechanikai sérülés következménye.
Az áru új termékre történő cseréje esetén a vevő olyan dokumentumot kap, amely tartalmazza az árucserére vonatkozó információt. Az áru hibáiból eredő további igények a vásárlási szerződés és ezen dokumentum alapján érvényesíthetők. Új termékre történő csere esetén a fogyasztói jótállás az új áru átvételének napjától ismét elindul, de csak az új termékre vonatkozik.
A fogyasztói jótállásból eredő igények nem érvényesíthetők, ha a vevő nem rendelkezik jótállási jeggyel, fizetési bizonylattal vagy más olyan dokumentummal, amely igazolja az áru eladótól történő vásárlását.
Az áru hibáiból eredő igények elintézése kizárólag a hiba bejelentésében megnevezett hibákra vonatkozik.
E cikk alkalmazásában:
Többször előforduló, javítható hibának minősül egy javítható hiba előfordulása több mint kétszer.
Több különböző, javítható hibának minősül több mint három különböző javítható hiba egyidejű előfordulása.
A reklamáció eredményétől függetlenül ugyanazon egyedi hiba (nem azonos típusú hiba) ismételt reklamációja elutasításra kerül.
Az Apple iPhone alkatrészek (akkumulátor, kijelző, kamera az iPhone modelljétől függően) cseréje esetén előfordulhat, hogy az eszközön megjelenik az üzenet: "Nem lehet ellenőrizni, hogy ez az iPhone eredeti Apple alkatrészt használ-e (akkumulátor, kijelző, kamera az iPhone modelljétől függően)".
Ezek az üzenetek semmilyen módon nem befolyásolják az eszköz teljesítményét, és 4 nap elteltével eltűnnek a zárolt képernyőről, majd csak a Beállítások menüben lesznek láthatók. Az üzenet megjelenése nem érinti az eszköz teljesítményét.
A fogyasztói viták alternatív megoldására az eladóval szemben illetékes szerv a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet (ugyanakkor olyan felügyeleti szerv, amely jogosult panaszokat fogadni a fogyasztók jogainak vagy érdekeinek megsértése esetén), címe: Bajkalská 21/A, P.O.Box č.29, 827 99 Bratislava, www.soi.sk, vagy más illetékes, jogosult jogi személy, amely szerepel a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériuma által vezetett fogyasztói viták alternatív megoldására szolgáló szervezetek jegyzékében (a jegyzék elérhető a következő oldalon: http://www.mhsr.sk); a vevőnek joga van eldönteni, melyik említett szervhez fordul a fogyasztói viták alternatív megoldása érdekében.
A vevő a vitája alternatív megoldására irányuló javaslat benyújtásához használhatja az online vitarendezési platformot, amely elérhető az ec.europa.eu/consumers/odr/ weboldalon.
Utolsó frissítés 21.11.2024
Bolygónk védelme érdekében folyamatosan javítjuk szén-dioxid-kibocsátásunkat. Olvasson többet arról, hogyan alakítjuk át folyamatainkat a szénlábnyomunk csökkentése érdekében.
Iratkozzon fel, hogy rendszeresen tájékoztatást kapjon az ajánlatunkról szóló kedvezményekről és hírekről. Ugyanakkor ennek az űrlapnak a benyújtásával megerősítem, hogy több mint 16 éves vagyok
Egyetértek azzal, hogy híreket kapjak
Bevásárlókosár
Részösszeg
bruttó
Ez az oldal sütiket használ a jobb vásárlási élmény érdekében További információk