A 16:00 óráig leadott rendeléseket a GLS futárszolgálattal még aznap feladjuk. Kézbesítés 24h alatt.
Írja meg, hogy mit keres.
Nincs eredmény
Van-e tapasztalatod okostelefonok, táblagépek, laptopok vagy bármilyen más elektronikai eszköz javításában? Nem idegen számodra az akkumulátor, kijelző vagy más alkatrészek cseréje? Csatlakozz hozzánk, és légy Fix-Szaki!
Ez csak rajtad múlik, hogy mennyi időt szánsz a javításokra. Bízunk benne, hogy ez egyre inkább fog tetszeni neked. A táblázatban egy példa található arra, hogy mennyit kereshetsz egy eszköz szervizelésével.
*Ez az árunk a közzététel napján érvényes árakat tartalmazza ÁFÁ-val, azonban te kedvezményt kapsz a havi forgalmad alapján. **A szolgáltatás ára a FixService-ben.
A profitod a havi forgalmad és a szervizszolgáltatás ára alapján változik. Minél több rendelést helyezel el és javítasz meg, annál többet fogsz keresni.
A Fix-Szaki nem állásajánlat. A Fix-Szaki még csak nem is egy ajánlat egy ideiglenes munkára, ahol óránként XY eurót fizetünk Önnek. Ez egy ajánlat tisztességes együttműködésre a szolgáltatási ágazatban. Tekintse úgy, mint egy hűségprogramot.
Az előnyös árak magassága a havi forgalmaidtól függ. Minden új Fix-Szaki kezdetben D kategóriás előnyt kap, ami a következő negyedévig érvényes. A magasabb árkategóriára való áttéréshez vagy megtartásához rendszeres forgalom szükséges.
**Kedvezmény mértéke nem a termék teljes árából, hanem a termék haszonkulcsából számítódik. Ezért a kedvezmény összege csak átlagos, és minden terméknél eltérő. Fenntartjuk magunknak a jogot bármilyen változtatásra a árkategóriák beállításának módjában.
Minden más csak Önön múlik. A javításokat nem mi végezzük (a mi üzleteinkben), és egyébként sem a mi költségünkön.
Nem, ez nem egy munka vagy más álláshirdetés, azaz a FixShop nem kötsz munkaszerződést.
Mi csak az alkatrészek beszállítói vagyunk az Ön számára, versenyképesebb áron. Minden más az Ön saját költségén történik. Ez azt jelenti, hogy a megrendeléseket/ügyfeleket neked kell biztosítanod magad számára. Mi nem küldünk neked készülékeket javításra. A javításokat Ön saját költségén, saját telephelyén végzi el.
Egy függetlenül dolgozó szerviztechnikus. Legyél diák, apróelektronika rajongó vagy helyi javító, vásárolj előnyösebb alkatrészeket, eszközöket és kiegészítőket.
AJÁNLOTT: Használja a közösségi médiát - TikTok, Instagram, Facebook és mások - a láthatóságához. Szolgáltatásait kínálhatja bazárportálokon, online címjegyzékszolgáltatókon, szolgáltatókon vagy közösségi médiacsoportokban is.
A FIX-SZAKI BÁRKI LEHET!
Részletesebb információkat e-mailben fogunk neked küldeni.
A Fix-Szaki bárki lehet.
Minden minőségű alkatrész elérhető Genuine Service Pack-től, FixPremium-tól, Felújított és másoktól. További információkat a alkatrészek minőségéről a Alkatrészek minőségi elosztása szakaszban találsz.
Ezután aktiváljuk a jobb árakat a fiókodon belül, amelyek legkésőbb 2 munkanapon belül láthatóak lesznek. A következő rendelésednél már hozzáférhetsz az előnyösebb árakhoz. Ráadásul ingyen mellékelünk neked egy műanyag kártyát.
Nem, ezt a lehetőséget a Fix-Szaki számára nem biztosítjuk.
A kedvezmény mértékét a negyedéves forgalmukból, mínusz a visszaküldött vagy átvételre nem került küldeményekből lehet kiszámolni. Ne felejtsék el levonni a szállítási költséget is.
Az eredményüknek megfelelő árszintet a táblázatban találják.
A termék kézbesítésének sebessége a szállító vállalattól függ. A raktáron lévő árut a szállítók általában 24 órán belül kiszállítják.
Mivel több szállítót használunk, az árak eltérőek lehetnek. A szállítási díjakat megtalálja weboldalunkon a Szállítás menüpontban.
Amennyiben probléma merül fel a rendeléssel vagy reklamációval kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az b2b@fixshop.eu e-mail címen.
A tárgy mezőbe írja be a rendelés vagy reklamáció számát.
Igen, ez vonatkozik az üzleti ügyfelekre is. A törvény szerint a terméket vásárlástól számított 14 napon belül vissza lehet küldeni. A terméket sértetlen állapotban és eredeti csomagolásban kell visszaküldeni.
Minden információt a termék visszaküldéséről a Reklamációk részben talál.
Minden információt a termék visszaküldésével kapcsolatban megtalál a Reklamációk részben. Ha a reklamációval kapcsolatban bármi nem egyértelmű, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a reklamacio@fixshop.hu e-mail címen.
Frissítve: 2024. Május 15.
Bolygónk védelme érdekében folyamatosan javítjuk szén-dioxid-kibocsátásunkat. Olvasson többet arról, hogyan alakítjuk át folyamatainkat a szénlábnyomunk csökkentése érdekében.
Iratkozzon fel, hogy rendszeresen tájékoztatást kapjon az ajánlatunkról szóló kedvezményekről és hírekről. Ugyanakkor ennek az űrlapnak a benyújtásával megerősítem, hogy több mint 16 éves vagyok
Egyetértek azzal, hogy híreket kapjak
Bevásárlókosár
Részösszeg
bruttó
Ez az oldal sütiket használ a jobb vásárlási élmény érdekében További információk